Czy twoje śniadanie jest na pewno tak zdrowe, jak mówią to reklamy?

Większość potraw, które spożywamy na śniadanie, jest pełna substancji kwasowych, prowadzących do wzrostu drożdży i grzybów w naszym ciele. Co najgorsze, są one promowane jako idealny pokarm na dobry początek dnia. Oto najgorsze potrawy, które możesz wybrać na śniadanie:

  • Płatki śniadaniowe

  • Tosty

  • Naleśniki

  • Wafle

  • Muffinki

  • Owsianka

  • Syrop klonowy

  • Miód

  • Kawa

  • Sok pomarańczowy

Wszystko to zawiera duże ilości cukru i węglowodanów prostych, które błyskawicznie zwiększają poziom zakwaszenia tkanek i krwi. Gdy zwiększasz kwasowość tkanek, sprawiasz, że w Twoim organizmie znacznie chętniej rosną drożdże i grzyby. To najgorszy pomysł, by dobrze rozpocząć swój dzień.

Jeszcze gorsze są pokarmy mięsne:

  • Jajka

  • Kiełbasa

  • Kanapki z wędliną

Według doktora Younga, one także powodują zakwaszenie organizmu, a dodatkowo w mięsie (zwłaszcza w wieprzowinie), często można spotkać się z obecnością pasożytów.

Jeśli do tej pory odżywiałeś się właśnie w taki sposób, powinieneś spróbować czegoś innego.

Śniadanie, które dostarczy Ci siły, to na przykład:

  • Ryż basmati (ciemny) z awokado i pomidorem

  • Migdały, pędy słonecznika i olej lniany

  • Zupa z dużą zawartością zielonych roślin

Najlepszym sposobem na rozpoczęcie dnia są soki i zupy warzywne. Zawierają niewiele węglowodanów, ale dają poczucie sytości, dzięki błonnikowi. Nie podwyższają poziomu cukru we krwi (podziękuje Ci za to trzustka), dlatego po takim śniadaniu będziesz najedzony przez wiele godzin. Warzywa zawierają dużo błonnika, dzięki czemu szybko pozbędziesz się problemów z zaparciami. Powinieneś uważać na jedzenie owoców, gdyż zawierają one dużo fruktozy, która ma niekorzystny wpływ na organizm – wzmaga ona wzrost drożdży i grzybów w twoim ciele.

Do każdego posiłku powinieneś dodawać odpowiednią ilość żółtych i zielonych warzyw, które odkwaszają Twój organizm.

You may also like...